حضور فعال شرکت دوده صنعتی پارس در اولین نمایشگاه بین‌المللی صادرات به پاکستان که از تاریخ 26 تا 29 دی ماه 1402 در منطقه‌ی آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دوده صنعتی پارس به منظور گسترش صادرات و توسعه بازار‌های بین المللی، شرکت دوده صنعتی پارس در اولین نمایشگاه بین‌المللی صادرات به پاکستان که از تاریخ 26 تا 29 دی ماه 1402 در منطقه‌ی آزاد چابهار برگزار شد، حضوری فعال داشت و با مشتریان و تجار کشورهای پاکستان، افغانستان و عمان در خصوص صادرات محصولات دیدار و گفتگو به عمل آمد.

در راستای سیاست‌های کلان اقتصادی کشور در خصوص همکاری بیش‌تر با کشورهای همسایه، این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی، صنعتی، تجاری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه‌ی بازارهای صادراتی، رشد و توسعه‌ی صنعت به‌منظور صادرات به کشور پاکستان و نیز توسعه‌ی سرمایه‌گذاری‌‌ها در منطقه‌ی آزاد چابهار برگزار ‌شد.

در این نمایشگاه، فعالین حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات و ماشین آلات کشاورزی و غذایی، تجهیزات صنعتی، محصولات شیمیایی و سلولوزی، لوازم خانگی، نساجی و چرم، ساختمان، معدن و سنگ های قیمتی، محصولات دانش بنیان و تجهیزات پزشکی، دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با اتاق‌های بازرگانی در کشورهای هدف، شامل پاکستان، افغانستان و عمان، از فعالان اقتصادی این کشورها نیز در قالب گروه‌های تجاری دعوت به عمل آمده بود.

شایان ذکر است حضور تجار و فعالان پاکستانی در روز اول برگزاری نمایشگاه چشم گیر بود.

 

  لینک کوتاه: حضور شرکت دوده صنعتی پارس در نمایشگاهبین‌المللی توانمندی ‌های صادرتی ایران به پاکستان