پیام مدیر عامل

بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از سه دهه از حضور شرکت دوده صنعتی پارس بعنوان یکی از تأمین کنندگان مواد اولیه مورد نیاز در زنجیره تأمین تایر و قطعات لاستیکی و … در ایران می‌گذرد. در این مدت تلاش کردیم با حضور فعالانه و مسئولانه، در رشد و توسعه کشورمان سهیم باشیم.

نوسازی راکتورهای تولید دوده هارد کارخانه دوده صنعتی پارس، افتخار بهره‌مندی از طراحی متخصصان ایرانی برای اولین بار در صنعت دوده ایران را دارد. این موفقیت را به همکاران و جامعه مهندسی ایران تبریک عرض می‌کنم و به آن می‌بالیم. در این مسیر علاوه بر عزیزانی که بصورت مستقیم در خط مقدم و پشتیبانی درگیر حل مسائل مختلف بودند، حمایت و همدلی مدیر عامل و اعضای محترم هیئت مدیره شرکتهای شستا، تاپیکو، سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در نتایج حاصله شایان توجه است و از همه عزیزان صمیمانه سپاسگزارم.

در دوده صنعتی پارس، اهمیت ماندن در خط مقدم پیشرفت دانش فنی را درک می‌کنیم و تلاش می‌کنیم از تحقیقات و توسعه نیز برای رشد و موفقیت استفاده کنیم. در حرکت رو به جلو، هدف ما این است که بر پایه قوی‌ای که ایجاد شده است، فرهنگ همکاری، نوآوری و تعالی را تقویت کنیم. با هم، همچنان در تلاش برای ایجاد ارزش و تغییرات مثبت هستیم.

با استعانت از خداوند متعال و با تکیه بر دانش، تجربه و توانمندیهای سرمايه انسانی متخصص، تمام توان خود را بکار می‌گیریم تا ضمن تولید محصولاتی با کیفیت، نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده سازیم و با طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای، در مسیر پیشرفت و تعالی شرکت دوده صنعتی پارس قدم برداریم.  ان شاءلله

علی کدخدا شهریاری   
مدیرعامل