جلسه بررسی عملکرد سه ماهه نخست شرکت دوده صنعتی پارس و تطابق آن با بودجه تعریف شده سال 1402 با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت در مورخ 1402/05/07 درمحل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC) برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت دوده صنعتی پارس جلسه بررسی عملکرد سه ماهه نخست سال 1402 شرکت دوده صنعتی پارس در محل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی(PiiC) برگزار شد.

در این جلسه مدیران مالی، بازرگانی و حقوقی به اتفاق علی کدخداشهریاری مدیر عامل شرکت دوده صنعتی پارس، با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته، نتایج حاصله در بهبود تولید و سود شرکت را ارائه نمودند.

مدیرعامل دوده صنعتی پارس بیان داشت: با بهره‌برداری آزمایشی از فاز 3 توسعه، علاوه بر بهبود کیفیت و کمیت محصول، بهبود ضریب مصرف مواد اولیه نیز از عوامل موثر در افزایش 70 درصدی سود خالص سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.

وی در ادامه گفت: در حوزه حقوقی، برنامه شرکت پیشگیری از تشکیل پرونده‌های حقوقی است و با این رویکرد با مذاکره قبل از طرح دعوا، ضمن حفظ منافع شرکت، از تطویل زمان رسیدگی و هزینه‌های طرح دعوا و … اجتناب شده است.

شهریاری گفت: عملکرد سه ماهه این شرکت افزایش 13 درصدی میزان تولید نسبت به سه ماهه اول سال قبل را نشان می‌دهد و نتایج حاصله در سایه لطف خدا، ناشی از هماهنگی مدیران و همکاران می‌باشد؛ این کارخانه ظرفیت توسعه بیشتر را دارد و طرح‌های توسعه آتی با تایید سهامداران اصلی در برنامه قرار خواهد گرفت.

در ادامه حجت اله برامکی یزدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC)  ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در شرکت دوده صنعتی پارس از میزان عملکرد و بهبود صورت گرفته تقدیر و تشکر نمودند  و ابراز امیدواری کردند که این روند در ماه‌های آتی با جدیت و قوت ادامه یابد.