دومین نشست مدیران تعالی شرکت‌های تابعه هلدینگ تاپیکو به میزبانی شرکت دوده صنعتی پارس  در روز شنبه مورخ 21 مرداد ماه 1402در شهر ساوه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دوده صنعتی پارس دومین نشست مدیران تعالی شرکت‌های تابعه هلدینگ تاپیکو به میزبانی این شرکت در محل کارخانه واقع در شهرک صنعتی کاوه شهر ساوه برگزار گردید.

در ابتدای این نشست علی کدخداشهریاری مدیر عامل شرکت دوده صنعتی پارس ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، از حضور در جایزه تعالی EFQM و آغاز حرکت در مسیر تعالی ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: مدل تعالی انتخاب شده از بهترین مدلهاست زیرا در مورد ایجاد ساختارهای بهبود مستمر برای کسب و کار و ایجاد پتانسیل برای عملکرد بالاتر و متعالی است.

در ادامه  حامد مسینه اصل، مدیر نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌ها تاپیکو با بیان چگونگی پیاده سازی مدل EFQM در شرکت‌های تابعه و تاکید بر تشکیل کمیته های تخصصی برای تعیین شاخص های یکسان و رویکردهای همسان جهت کلیه شرکتهای تابعه گفت: نکته محوری در پیاده‌سازی مدل EFQM تسلط مدیران تعالی و مجریان طرح بر مفهوم مدل فوق، معیارها و زیر معیارها است.

در ادامه احمد گذین مدیر برنامه ریزی راهبردی و همچنین مدیر تعالی شرکت دوده صنعتی پارس نیز با خوش آمد گویی به مدعوین اظهار داشت: برای شرکت دوده صنعتی پارس که اولین بار است در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شرکت میکند نیز مایه رضایت و افتخار است زیرا ثابت می‌کند که این صنعت در ایران به اصول پایداری، نوآوری و تعالی متعهد است و با رویکرد خوب و مناسبی که مدیریت شرکت نسبت به تعالی سازمانی دارد ان‌شاءلله به عنوان یک شاخص (بنچمارک) در صنعت خود تبدیل خواهیم شد.

وی گفت: مسیری که شرکت دوده صنعتی پارس در پیش گرفته است، حرکت به سمت خلق و ارائه ارزش بیشتر به ذینفعان است و با پایبندی و تعهد خود به بهبود مستمر، با یاری خداوند در پایان مسیر نیز سربلند خواهیم بود.

در پایان این نشست تور بازدید از کارخانه برای مدیران تعالی برگزار گردید و علی شریفلو مدیر کارخانه دوده صنعتی پارس در این تور به تشریح فرآیندهای عملیاتی تولید کارخانه پرداختند.

گفتنی است؛ هلدینگ تاپیکو به عنوان میزبان دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی ‌هم‌اکنون در حال جاری سازی فرآیندهای EFQM مدل ۲۰۲۰ در بدنه شرکت‌های تابعه خود می‌باشد.