به گزارش روابط عمومی شرکت دوده صنعتی پارس؛ به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس و در هفته این یادمان تاریخی در مراسمی با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه و سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه ، از رزمندگان، خانواده‌های معظم شهدا و مدافعان حرم شهرستان ساوه با حضور مسئولین در شرکت دوده صنعتی پارس در محل کارخانه شرکت دوده صنعتی پارس برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در این مراسم گفت: رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، امروز موجب امنیت و عزتمندی ایران اسلامی در دنیا شده است.

سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم در این مراسم گفت: دفاع مقدس ثمره‌ی جانفشانی و ایثار انسان‌هایی است که فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان گنجینه‌های ابدی، ماندگار کردند و امروز همه مدیون این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها هستیم.

در پایان مراسم با اهدا لوح از رزمندگان، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و مدافعان حرم شهرستان تجلیل شد.
در این مراسم دکتر محمدی مدیر عامل شرکت دوده صنعتی با اشاره به جایگاه ویژه کارگر در دین مبین اسلام گفت: در سال های جنگ تحمیلی شاهد جانفشانی کارگران بسیاری در خط مقدم جبهه بودیم و بسیاری از شهدا، اسیران و جانبازان کشور از میان قشر کارگر بودند.
وی افزود: امروز ما از شهدا و رزمندگان یاد می‌کنیم و امیدواریم تمامی کارگران سیره‌ی شهدای والا مقام را سرمشق خود قرار دهند و اینک نیز در عرصه تلاش و کوشش در عرصه صنعت به نوعی در حال جهادی دیگر هستند.
همچنین در پایان مراسم به کلیه شرکت کنندگان و پرسنل شرکت دوده صنعتی پارس کتاب ارزشمند آب هرگز نمیمیرد(کتاب تحسین شده مقام معظم رهبری) اهدا گردید.

#شستا رسانه.