آقای دکتر برامکی یزدی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (PiiC)، صبح روز شنبه 17 دی ماه 1401 از پروژه نوسازی راکتورهای هارد کارخانه دوده صنعتی پارس بازدید کردند.

مطابق گزارش آقای مهندس ابراهیمی (سرپرست کارگاه کارفرما): اتصال راکتور جدید به سیستم فیلتر موجود از چهارشنبه هفتم دی ماه آغاز و پس از گرمایش راکتور در ساعات پایانی دوشنبه 12 دی ماه، گازهای خروجی راکتور به سمت فیلترها هدایت گردید. پس از گرمایش فیلترها اولین نوبت تزریق روغن در حوالی ظهر روز سه‌شنبه 13 دی 1401 (مصادف با سالروز شهادت سردار سلیمانی)، انجام شد.

آقای مهندس شریفلو (مدیر کارخانه) اعلام کردند که فرآیند پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی بخوبی آغاز شده و ادامه دارد و کیفیت دوده حاصله بصورت چشمگیری بهتر از گذشته است.

در این بازدید آقای مهندس شهریاری (مدیر پروژه و سرپرست شرکت دوده صنعتی پارس) ضمن تشکر از فعالیتها و تلاش قابل توجه مدیر طرح و همکاران، سرپرست کارگاه کارفرما، مدیر کارخانه و همکاران، مطرح کردند که آنچه حاصل شده اول لطف خدا و بعد نتیجه اعتماد به متخصصان ایرانی در مدیریت، طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی می‌باشد. طراحی پایه و تفصیلی این پروژه برای اولین بار در ایران توسط متخصصان و جوانان ایرانی انجام شده و راه‌اندازی آن با همکاری مدیر و کارکنان کارخانه دوده صنعتی پارس، یکی دیگر از قطعات مهم پازل این پروژه را کامل و نتایج طراحی را به منصه ظهور رساند.

پس از بازدید دکتر برامکی از خط جدید، گزارشی توسط آقای مهندس شریفلو (مدیر کارخانه) در اتاق کنترل راجع به کلیات تغییرات و بهبودهای حاصله، ارائه شد. آقای دکتر برامکی ضمن اظهار رضایت از نتایج حاصله، از مدیر پروژه و همکاران قدردانی کردند.