نماینده مردم شریف شهرستان ساوه حجه الاسلام سبزی به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی جناب آقای جعفری و فرماندار ویزه شهرستان ساوه جناب اقای میرزایی به همراه هیئت همراه از شرکت دوده صنعتی پارس بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت دوده ،در نشست آغازین این بازدید که روزشنبه  یازدهم  مرداد ماه 99 و با حضور “مجید محمدی ” مدیرعامل شرکت دوده صنعتی پارس  صورت گرفت، ضمن تشریح ساختار، فعالیت‌ها و حوزه‌های كاری این شرکت، دستاوردها،‌ توانمندي‌ها و وضعيت جاري شرکت دوده و فرآيند توليدات و اقدامات اجرايي دوده صنعتی  تبیین شد.
در ادامه،  مهمانان با همراهی جمعی از مدیران دوده صنعتی ، از بخش‌های مختلفِ پتروشیمی دوده صنعتی  بازدید کردند و با فرآیند طراحی، ساخت و تولید  دوده سیاه (کربن بلک)آشنا شدند.

در این دیدار جناب اقای  محمدی مدیر عامل شرکت دوده صنعتی پارس نیز با اشاره به سابقه شکل‌گیری و تحولات شرکت دوده صنعتی ، تصریح کرد: روند توسعه فناوری در این مجموعه به گونه‌ای است که این شرکت  پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف کسب و کار داشته و مسیر روشنی
را نیز پیش رو دارد.
وی گفت: تجهیزات و به روز رسانی  کارخانجات پتروشیمی ، مهم‌ترین نیازهای صنایع لاستیک و …را به صورت کامل تأمین می‌کنند و این مهم ناشی از تفکر صحیحی است که همواره دراین شرکت وجود داشته است
..