گردهمایی خانواده کارکنان شرکت دوده صنعتی پارس روز یکشنبه 16 مهرماه 1402 همزمان با روز جهانی کودک با حضور  مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، مدیرعامل، مدیران، خانواده کارکنان دوده صنعتی پارس و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان ساوه در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت دوده صنعتی پارس این گردهمایی که با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید، در ابتدا علی کدخداشهریاری مدیرعامل شرکت دوده صنعتی پارس ضمن تبریک روز جهانی کودک به فرزندان خانواده دوده صنعتی پارس و همچنین ایام میلاد پربرکت پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و خوش آمدگویی به حاضرین و مدعوین این گردهمایی، هدف از برگزاری چنین برنامه‌ای را ارج نهادن به جایگاه خانواده و توجه ویژه شرکت به فرزندان عزیز که آینده سازان این مرز و بوم هستند عنوان کرد و به تشریح فعالیتها و اقدامات صورت گرفته طی چند سال اخیر پرداخت و گفت: در سال 1400 شرکت توانست رکورد تولید سالانه بیش از 33 هزار تن را ثبت کند و پیش‌بینی می‌شود با همت همکاران و با توجه به تولید 6 ماهه نخست سال این رکورد در سال 1402 شکسته خواهد شد.

کدخداشهریاری در ادامه با اشاره به بهره برداری از فاز 3(نوسازی خط تولید دوده هارد) بیان داشت: با بهره برداری از فاز 3 نتیجه حاصله افزایش ظرفیت، افزایش کیفیت، تنوع محصول و صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد که منجر به سودآوری شرکت می‌گردد، این نوسازی و بهره‌برداری با استفاده از توان و دانش علمی مهندسان داخل شرکت و همکاری شرکت های ایرانی بدست آمده است.

مدیرعامل گفت: با توجه به سنوات گذشته و قطعی برق در فصول گرم سال، خوشبختانه امسال با پیش بینی های صورت گرفته و اقدامات موثر همکاران باعث شد که حتی یک ساعت قطع برق و توقف تولید به این خاطر نداشته باشیم که این یک دستاورد مهم است.

دستاورد مهم بعدی که کدخداشهریاری به آن اشاره داشت ارتقاء نماد شرکت از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول بود و گفت:ارتقاء نماد شرکت از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول یک دستاورد بزرگ است که این دستاورد را به همه همکاران تبریک گفته و از همه تشکر میکنم.

کدخدا شهریاری در ادامه گفت: در همه‌ی موفقیت‌های شرکت که گفته شد علاوه بر این که همه‌ی همکاران، مدیران و اساتید موثر بودند بی تردید همه‌ی خانواده های همکاران نیز موثر و سهیم هستند.

در ادامه حجت الاسلام رحیمی امام جمعه شهر ساوه به ایراد سخنرانی پرداختند و ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) بخش های از فضایل و سیره اخلاقی و توصیه‌های بزرگان دین در خصوص خانواده و جایگاه تربیت دینی را بیان داشتند.

در بخشی دیگر از مراسم حجت‌اله برامکی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC)  ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان شرکت دوده صنعتی پارس بیان داشت: در این شرکت نسبت به گذشته اقدامات خوبی صورت پذیرفته و شاهد رشد و ارتقاء شرکت دوده صنعتی پارس هستیم، امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد و شاهد موفقیت‌های روزافزون این شرکت باشیم.

در ادامه مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان هشت سال دفاع مقدس، از دو تن از ایثارگران سرافراز شرکت تقدیر شد و گروه نمایش علمی به اجرای برنامه‌ها و آزمایشات جذاب علمی پرداختند که مورد استقبال فرزندان و خانواده کارکنان دوده صنعتی پارس قرار گرفت.

در پایان این گردهمایی اسامی برندگان مسابقات شعر خوانی پروین اعتصامی(ویژه بانوان و خانواده پرسنل) و همچنین کتابخوانی کودکان (5 مرحله) اعلام و جوایز آنها اهداء شد.