حضور فعال شرکت دوده صنعتی پارس در شانزدهمین همایش و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک که مورخ 19 تا 21 دی ماه 1402 باحضور شرکت‌های تایرساز و تامین کنندگان مواد اولیه لاستیک در هتل بین‌المللی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دوده صنعتی پارس در مورخ 19 لغایت 21 دی‌ماه 1402 شانزدهمین همایش و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش لاستیک در محل هتل بین المللی المپیک برگزار گردید که شرکت دوده صنعتی پارس در این نمایشگاه حضور فعال و موثری داشت.

غرفه شرکت دوده صنعتی پارس در این نمایشگاه مورد استقبال باردید کنندگان قرار گرفت و فرصت مناسبی برای گفتگو و تبادل نظر بین تولید کنندگان، مصرف کنندگان و مشتریان دوده صنعتی و مدیران ارشد شرکت فراهم شد، در این گفتگوها مشتریان داخلی و خارجی شرکت دوده صنعتی پارس از کیفیت محصولات و بسته بندی آن ابراز رضایت و خرسندی داشتند و خواهان گسترش همکاری با شرکت دوده صنعتی پارس بودند.

شایان ذکر است شانزدهمین همایش و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش لاستیک با استقبال گسترده تایرسازان و تامین کنندگان مواد اولیه تولید لاستیک روبرو گردید.

کاربرد دوده صنعتی عمدتاً در صنایع تولید تایر، قطعات لاستیکی، مستریچ، رنگ و غیره می‌باشد و 25 تا 30 درصد لاستیک خودرو از دوده صنعتی تشکیل گردیده است.

لینک کوتاه: حضور فعاال دوده صنعتی پارس در نمایشگاه زنجیره صنایع لاستیک