حجت اله برامکی یزدی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی: اجرای طرح‌های توسعه‌ای و تنوع تولید در جهت تامین نیازهای داخلی صنعت دوده و همچنین توسعه صادرات، لازم و ضروری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت دوده صنعتی پارس حجت الله برامکی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (PiiC) به همراه امیر حسین پهلوان، عضو هیئت مدیره شرکت PiiC  از کارخانه شرکت دوده صنعتی پارس در تاریخ ۱۷ تیر ماه  ۱۴۰۲ بازدید کردند و در جریان فعالیتهای تولیدی و طرح‌های توسعه این شرکت قرار گرفتند.

پهلوان در اولین بازدید خود از کارخانه شرکت دوده صنعتی پارس، ضمن گفتگوی فنی با مدیر عامل و مدیر کارخانه، در جریان کم و کیف فاز 3 توسعه (نوسازی راکتور هارد) کارخانه قرار گرفتند.

در این بازدید علی کدخداشهریاری مدیرعامل شرکت دوده صنعتی پارس ضمن تشریح پروژه طرح توسعه فاز ۳ که با تکیه بر دانش طراحی و استفاده حداکثری از توان داخلی میسر گردیده، به تشریح نتایج حاصل از این نوسازی و مقایسه با مطالعات اقتصادی مربوطه پرداخت.

شهریاری در ادامه اعلام داشتند: در دوره راه‌اندازی آزمایشی پروژه نوسازی، ضمن افزایش کیفیت و کمیت محصول، کاهش مصرف آب و انرژی و بهبود راندمان تولید نیز حاصل شده است، که این تجربه موفق در سایه لطف خدا و حاصل هماهنگی  بخش‌‌های مختلف پروژه شامل مدیریت، طراحی مهندسی، تامین مالی، قراردادی، تامین تجهیزات، اجرا و در نهایت راه‌اندازی است. در این مسیر علاوه بر مدیران و کارکنان دوده صنعتی پارس که بصورت مستقیم در خط مقدم و پشتیبانی درگیر حل مسائل مختلف بودند، حمایت و همدلی مدیر عامل و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت‌های شستا، تاپیکو، سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در نتایج حاصله شایان توجه بوده و از همه عزیزان صمیمانه سپاسگزارم.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های آتی شرکت ابراز امیدواری نمود با ادامه روند فعلی و اراده هلدینگ‌های PiiC، تاپیکو و شستا در تحقق طرح‌های پیش رو، شاهد افزایش تولید، تنوع محصول و توسعه بازار باشیم.

برامکی پس از استماع گزارش طرح‌های توسعه‌ای آتی دوده صنعتی پارس، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در این شرکت، با استقبال از برنامه ریزی انجام شده، اجرای این طرح‌ها را در جهت تامین نیازهای داخلی صنعت دوده و همچنین توسعه صادرات، لازم و ضروری دانستند.