با حضور بابک افقهی سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در کارخانه دوده صنعتی پارس، فاز 3 خط تولید دوده هارد رسماً  افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت دوده صنعتی پارس، اولین خط تولید دوده صنعتی با تکیه بر دانش ایرانی و کارشناسان داخلی پس از طی کردن مرحله آزمایشی در روز چهارشنبه 17 آبان ماه 1402 با حضور بابک افقهی سرپرست تاپیکو، حجت‌الله برامکی‌یزدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC)، علی سیفیان معاون امور شرکت‌های تاپیکو، علی ذولفی معاون برنامه‌ریزی راهبردی و سرمایه‌گذاری تاپیکو، امیرحسین پهلوان عضو موظف هیئت مدیره و معاون توسعه کسب و کار شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC) ، مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت‌ دوده صنعتی پارس به طور رسمی افتتاح شد.

 

 

سرپرست تاپیکو پس از بازدید از کارخانه دوده صنعتی پارس و استماع توضیحات مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC)  و مدیر عامل دوده صنعتی پارس، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته و راه اندازی خط تولید جدید که منجر به افزایش تولید، فروش و سود گردیده، از مدیریت و کارکنان زحمت کش شرکت دوده صنعتی پارس قدردانی کردند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت توسعه جهت افزایش تولید و تنوع محصول گفت: با رصد بازارهای جهانی و حضور پررنگ و موثر در نمایشگاه‌ها و رویداد‌های بین‌المللی، مقدمات افزایش صادرات فراهم ‌گردد.

در این بازدید گزارش عملکرد شش ماهه و تاثیر قابل توجه فاز 3 توسعه در سودآوری شش ماهه به حضار ارائه شد. افقهی ضمن تبریک ارتقاء نماد معاملاتی شرکت دوده صنعتی پارس (شدوص) از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول بورس اوراق بهادار بر افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی ماشین آلات و تجهیزات تاکید کردند.

 

 

در ادامه آقای دکتر برامکی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی (PIIC) در خصوص برنامه‌های آتی مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری پتروشیمی (PIIC)، گزارشی را ارائه نمودند و ضمن تقدیر از زحمات کارکنان شرکت دوده صنعتی پارس، وجود مدیران جهادی و با دانش و علاقه‌مند به توسعه را از مزیتهای این شرکت بیان کردند.

ایشان ضمن تشریح شرایط صنعت دوده کشور، مطرح کردند که بقای دوده صنعتی پارس در بازار داخل و خارج مستلزم اجرای فاز سه توسعه و راه اندازی آن  بود و طرح‌های توسعه آتی در همین راستا می‌باشد.

علی کدخداشهریاری، مدیرعامل شرکت دوده صنعتی پارس نیز ضمن عرض خیر مقدم به سرپرست تاپیکو و هیأت همراه، به تشریح برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور اجرای گام به گام طرح توسعه شرکت، اقدامات صورت گرفته، برنامه‌های آتی شرکت و اقدامات فناورانه انجام شده برای افزایش ظرفیت و تنوع تولید پرداختند و سرپرست تاپیکو را از پروژه‌های نوآورانه و در دست اقدام آگاه نموده و به تشریح فازهای بعدی طرح توسعه در راستای افزایش قدرت رقابت در صنعت دوده پرداختند.

در پایان بابک افقهی ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام‌ شده بر حمایت مستمر تاپیکو تاکید کرد و دوده صنعتی پارس را از شرکت‌های تولیدی مهم و پر ظرفیت تابعه تاپیکو بر شمرد.

 

 خلاصه گزارش عملکرد 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1402

 

لینک کوتاه: افتتاح فاز 3 توسعه – دوده هارد