به گزارش روابط عمومی دوده صنعتی پارس صبح روز چهار شنبه دهم اسفند ماه 1401 دکتر مسعود اسم خانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تاپیکو به اتفاق مدیران تاپیکو و آقای مهندس حبیبی، عضو موظف هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از کارخانه شرکت دوده صنعتی پارس در ساوه، شهر صنعتی کاوه بازدید کردند.

در این بازدید آقای مهندس علی کدخدا شهریاری، سرپرست شرکت دوده صنعتی پارس ضمن خیر مقدم به بازدید کنندگان به اتفاق آقای مهندس محمد نیرومند مدیر بازرگانی شرکت دوده صنعتی پارس و آقای مهندس علی شریفلو، مدیر کارخانه گزارشی از فعالیت های شرکت، میزان تولید، فروش، پروژه نوسازی راکتور خط تولید هارد، ظرفیت های موجود و فعالیتهای دانش بنیان ارائه کردند. در این گزارش طراحی پایه این خط تولید دوده به عنوان افتخار این مجموعه مطرح شد که برای اولین مرتبه توسط مهندسان طراح و متخصصان ایرانی انجام شده است. مهندس شهریاری ضمن تشکر از کلیه همکاران و شرکت های درگیر در این پروژه ، تجربه و دانش همکاران در کارخانه و مدیر محترم کارخانه را در تسریع روند پیش راه اندازی و فرآیند راه اندازی موثر و شایان توجه معرفی کردند.

دکتر اسم خانی ، مدیر عامل تاپیکو ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده به برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در توسعه تاکید کردند.

دکتر اسم خانی و مهندس حبیبی و همراهان پس از این بازدید از کارخانه  شرکت های گاز لوله، لوله دو جداره قدر، پلیکا نوین و شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه بازدید کردند.