همزمان با سفر هیات دولت به استان مرکزی، زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بعنوان نماینده رئیس جمهور به همراه هیاتی از کارخانه شرکت دوده صنعتی پارس در شهرک صنعتی کاوه شهر ساوه بازدید کردند.

در این بازدید مدیر کل امور استان های وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان ساوه ، زاهدی وفا را همراهی کردند.
در این بازدید، مدیر کارخانه خلاصه‌ای از وضعیت کارخانه، محصولات تولیدی، ظرفیت، سهامداران و طرح نوسازی کارخانه را مطرح کردند.
شایان ذکر است که تاکنون دو مرحله (فاز) از کارخانه دوده صنعتی پارس ایجاد شده و فاز سوم در قالب تعویض راکتور های قدیمی تولید دوده هارد با راکتور نسل جدید، با تکیه بر دانش متخصصان و مهندسین توانمند کشور در دست انجام است .

مطابق اظهارات آقای مهندس شریفلو، مدیر کارخانه دوده صنعتی پارس، تامین نقدینگی پروژه نوسازی از منابع بانکی از بزرگترین چالش‌های آن بوده و تاکنون این مهم به شکل مناسبی محقق نشده است. برنامه توسعه این کارخانه در چهار فاز دیگر در زمین موجود، طراحی شده و با موافقت سهامداران عمده و تامین نقدینگی می‌تواند برنامه‌ریزی و اجرا شود.
بخشی از نقدینگی پروژه نوسازی در حال انجام از افزایش سرمایه برنامه ریزی شده، که در اواخر مراحل متعدد و طویل قانونی خود است و بخشی دیگر از نقدینگی لازم از منابع دیگر از جمله وام سرمایه در گردش تامین شده است.