همایش بزرگداشت سوم خرداد ؛ سالروز آزادي خرمشهر در شرکت دوده صنعتی پارس از شركت هاي زير مجموعه سازمان سرمايه گذاري تامين اجتماعي (شستا )برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر؛ همایش بزرگداشت سوم خرداد با حضور جمعی از مسئولان محلی در شرکت دوده صنعتی پارس در شهر صنعتی کاوه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي دوده صنعتي پارس؛ امام جمعه ساوه گفت: فعالان عرصه ی تولید و صنعت مجاهدان خط مقدم و سربازان جنگ اقتصادی در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان محسوب می شوند.
حجت الاسلام ابراهیم حسینی تولید را کارسازترین اسلحه برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ نابرابر اقتصادی دانست و افزود: جوامع وابسته نمی توانند نه تنها مستقل باشند بلکه نمی توانند از شرف و عزت خود دفاع کنند حتی اگر در بالاترین حد نظامی باشد.
وی بر انقلابی گری در عرصه صنعت و تولید ، انتقال ارزش های ملی و دینی در سالروز فتح خرمشهر به نسل جدید و حضور پر شور در انتخابات پیش رو و انتخاب فردی اصلح برای خنثی سازی دسیسه های شوم دشمنان تاکید کرد.
سردار سبحانی؛ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و معاون علمی دانشگاه امام حسین (ع) و از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز با اشاره به این که انسان باید از دارائی، علم و قدرت برای تکامل و تعالی بهره ببرند، گفت: گاهی برخی از این عوامل برای فساد استفاده می کنند که این امر باعث هلاکت می شود.
وی با اشاره به این که عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون جانفشانی شهدا است، افزود: این مهم با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدای والامقام حاصل و به سراسر جهان صادر شده است.
وی اظهار کرد: دشمنان 42 سال علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه کردند اما دسیسه هایشان با هوشمندی رهبر معظم انقلاب، ایثار و فداکاری شهدای والامقام و ملت فهیم ایران خنثی شده است.
وی بیان کرد: فعالان عرصه ی صنعت نیز در جنگ اقتصادی به نوعی راه شهدا را ادامه می دهند و با این تلاش از انقلاب صیانت و تیری به سمت دشمن می باشد.
سردار سبحاني گفت: امروز باید در صحنه ی سیاسی انتخابات با حضور پر شور و انتخاب فرد اصلح بار دیگر مشت محکمی بر توطئه دشمنان بکوبیم.
مدیرعامل شرکت دوده صنعتی پارس در این مراسم گفت: فتح خرمشهر، پیروزی و سربلندی ملتی بود كه به خاطر اسلام از جان و مال خود گذشتند و این پیروزی نشأت گرفته از پایداری و مقاومت رزمندگان و پایبندی آنان بر اصول و ارزش‌های اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.
مهندس مجید محمدی با اشاره به این که این روز دارای دو احساس غم انگیز و شادی را به همراه داشت، افزود: سوم خردادماه یادآور حماسه آفرینی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان خالص و پاکی است که با ایستادگی تمام در نبردی تاریخ‌ساز با توکل بر خدا، بلندترین فرازها را غیورانه فتح کردند و در راه دفاع از شرف و ارزش های این مرز و بوم به سرافرازی ماندگار پیوند خوردند.
وی اظهار کرد: زمانی که خبر آزادسازی خرمشهر در سطح شهر کشور به گوش همگان رسید ، شور ، حال و هوای دیگری به مردم دست داد.
وی با بیان این که دلاورمردان، رزمندگان و ایثارگران در آن روزهای حساس و بحرانی بدون هیچگونه هراسی و در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، حماسه پیروزی را خلق کردند ادامه داد: اثبات اقتدار ایران اسلامی مهمترین هدف فتح و پیروزی این روز ارزشمند است ،لذا باید اهمیت این روز برای نسل های آینده و جوانان امروز تشریح و بازخوانی شود.
مهندس محمدی در بخشی دیگر از این گفت و گو با اشاره به این که شرکت دوده صنعتی پارس یکی از زیر مجموعه های شستا وابسته به سازمان تامین اجتماعی است، گفت: تلاش در این مجموعه با توجه این که سازمان تامین اجتماعی سرمایه بازنشستگان و چشم امیدشان به آن برای استفاده در دوران بازنشستگی و باید شاهد پرداخت به موقع حقوق باشند، بسیار حساس است.
وی سال گذشته را برای شرکت دوده صنعتی پارس یک سال پر مشقت دانست و افزود: اپیدمی ویروس کرونا و حاشیه های آن سال سختی را رقم زد اما با همدلی پرسنل این مجموعه در بخش های مختلف توانستیم آن التهابات را پیروزمندانه پشت سر گذاشته و با سود خالص 92 درصد به موفقیت برسیم.
وی ضمن قدردانی از همدلی پرسنل شاغل در این شرکت تاکید کرد: این شرکت هم اکنون بیش از ظرفیت مشغول به کار است بطوری که ماه گذشته 3150 تن تولید داشتیم که خارج از تصور بود.
مدیرعامل شرکت دوده صنعتی پارس در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به نامگذاری امسال به نام ولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌ زدایی‌ها گفت: اقتصاد وابسته به تولید است و پشتیبانی از بخش تولید و رفع موانع موجود در این مسیر، باعث رونق اقتصادی در حوزه‌های مختلف خواهد شد و این رونق نیازمند پیشتیبانی همه جانبه است.
مهندس محمدی با اشاره به قطعی برق، در روزهای اخیر افزود: این مهم ضربه شدیدی به تجهیزات، ماشین آلات و تولید وارد می کند بطوری که نیازمند چاره جوئی برای رفع آن هستیم.
در این همایش فرماندار ساوه، امام جمعه ساوه، فرمانده سپاه ساوه، سرپرست صنعت، معدن و تجارت ساوه، رئیس کار، تعاون و امور اجتماعی ساوه و جمعی از مسئولان محلی شرکت داشتند.
این برنامه به مجری گری ” عبدالرضا امیر احمدی” و در ادامه با خاطره گوئی در قالب طنز از سوی ” اصغر نقی زاده ” از بازیگران سینمای دفاع مقدس و شعرخوانی ” مجید تال ” پیرامون هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید و از کارگران نمونه شرکت دوده صنعتی پارس تقدیر شد.
در پايان حاضرين نماز مغرب و عشا را به امامت حجت الاسلام حسيني امام جمعه محترم ساوه و در فضاي باز مجموعه اقامه نمودند.