در شش ماهه اول سال جهش تولید صورت گرفت؛
                                                  تحقق اهداف پتروشیمی دوده صنعتی پارس

مجید محمدی مدیر عامل شرکت دوده صنعتی پارس با اعلام این خبر افزود که میزان تولید شش ماهه اول سال 1399 شرکت دوده صنعتی پارس برابر 13616 تن بوده است که نسبت به شش ماه اول مشابه در سال 98 به میزان 200 تن بیشتر بوده است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی”نفت ما “، ضمنا فروش شرکت نیز به میزان 14752 تن فروش محصول در شش ماهه اول سال 1399 بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد رشد داشته است.
در این میان به عنوان مثال، در شهریور 1399 فروش محصولات دوده صنعتی پارس به میزان 3754 تن بوده است که شامل محصولات فروش رفته داخلی و صادرات می باشد و در تاریخ شرکت دوده صنعتی پارس این حجم از فروش در مدت یک ماه بی سابقه بوده و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.
شایان ذکر است که در 6 ماهه اول سال 1399 کلیه اهداف بودجه شش ماهه 99 شامل فروش مقداری –فروش ریالی و سود خالص در شرکت محقق گردیده است.
شرکت دوده صنعتی پارس سالانه 30 هزار تن انواع دوده 550 پی تایپ(P-TYPE)، دوده سخت (hard) و دوده نرم (soft) تولید می کند. کاربرد دوده صنعتی عمدتاً در صنایع تولید تایر، قطعات لاستیکی، مستریچ، رنگ و غیره می‌باشد. در حال حاضر شرکت دوده صنعتی پارس تامین کننده دوده صنعتی بیش از 200 تولید کننده داخلی و خارجی در صنایع تایر خودرو، تیوپ، کفش، کابل، لوله، باطری، رنگ، کف‌پوش، تسمه نقاله و … می‌باشد. این شرکت علاوه بر تأمین نیاز بازارهای داخلی (90 درصد محصول تولیدی)، تاکنون موفق به صادرات دوده صنعتی به کشورهای آسیایی و اروپایی گردیده و با استفاده از تکنولوژی روز و رعایت استانداردهای ملی و جهانی، تولید انواع دوده صنعتی با قیمت مناسب را به جهت تامین نیاز مشتریان، هدف خود قرار داده است. همچنین ضمن ارتقای مهارت، دانش، ایمنی و بهداشت کارکنان، حفظ محیط زیست را نیز سرلوحه کار خود قرارداده و به عنوان یک شرکت الگو و سرآمد در تولید دوده صنعتی کشور ، به منظور مدیریت موثر سیستم مدیریت یکپارچه در سرتاسر زنجیره ارزش خود استانداردهای متعددی را در سازمان خود استقرار داده است.